پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 5 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

من و وروجکم

اخرین روز

1391/5/28 15:12
نویسنده : فعلا مامانی
131 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم  امروز اخرین روز ماه مبارک و منم روزم خدا یا ازم قبول کن و تنی سالم بهم بده تا بتونم همیشه در راه تو باشم خدا جونم...

 

خیلی منتظرتم عزیزم اینقدر که همش فکر میکنم که چند قدم باهم بیشتر فاصله نداریم ان شالله که توهم نزدیکم باشی ،دعا می کنم این سری بیای پیشم و من و باباییت و خوشحال کنی ...

 

خدایا من ازت یه نی نی صحیح و سالم میخوام تو به این روزای قشنگ  بهم بده خیلی خستم دلم گرفتست خدایا کمکم کن خدا یا  تنهام نذار پیشم باش همیشه ، خدایا دستم به سوی تو بالاست دستمو  بگیر و ول نکن همیشه با من باش  خدایا دوست دارم و تمام سعی ام  بر این که لحظه ای ازت غافل نشم ولی اگه دیدی که حواسم پرت شد منو ببخش..

خدایا منو ببخش..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 15:21
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
باران قلنبه
23 آذر 91 11:41
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5