پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 12 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

من و وروجکم

بی خواب شبانه

1391/9/16 0:27
نویسنده : فعلا مامانی
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم  چند شب که خوابم نمیبره  و فقط پیش باباییت میخوابم که  تنهاش نذاشته باشم  ولی امشب بابایی تنها خوابیده ، خوش به حالش خیلی زود خوابش میبره  تا سرشو میذاره رو بالش خواب ، خدا کنه شما هم وقتی  پا به دنیا گذاشتی  مثل بابایی نازت راحت بخوابی  ....

 

از اینا بگذریم  چند وقتیه که تو سایت ها و وبلاگای مختلف میگردم تا عکس نی نی  ناز پیدا کنم  که بهش حس داشته باشم  و اون و مال خودم بدونم  که اینو پیدا کردم  میدونم که  شما گلم از این ناز تری برای من شیرین تر  ولی چه کنم بی کاری دیگه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یکتا
16 آذر 91 8:15
سلام عزیزم من هم می دانم نی نی تو خوشکل تر از این ها هست بی خوابی تو هم مال اعصابت هست