پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 17 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

من و وروجکم

بهانه

1391/9/13 18:30
نویسنده : فعلا مامانی
179 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مامانی ، قربونت بشم خوبی  عزیز دلم...

 

یه حس های خوبی دارم مامانی همش فکر میکنم که خیلی نزدیکیم اونقدر که وقتی

چشمامو میبندم میبینمت گلم ، صورت گرد تپلی و ناز که زل زدی تو چشم

 مامانیت ، قربونت بشم  عزیزکم....

 

دیروز رفتم سر خاک بابایی(بابا بزرگ) با مامانی باباجونت و زندایی و دایی از بابایی خواستم که زودتر

بفرستت پیش خودم ، چون بابایی نزدیک خداست صداشو زودتر از ما میشنوه ، حتما که تا

 

الان گفته به خدا تا بیای پیش ما...

 

 

راستی کمتر از چهار ماه دیگه پسر دایی به دنیا میاد خیلی خوشحالم دوست دارم زود ببینمش ...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)