پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 8 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

من و وروجکم

یلدا 91

1391/10/1 14:16
نویسنده : فعلا مامانی
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم دیشب طولانی ترین شب سال بود  ما همگی خونه مامانی جمع شده بودیم جای شما بازم خالی بود ، از ته دلم خواستم که ان شالله سال دیگه به همین روز تو بغل مامانی باشی ...

عکس هم برای دیشب هستش که با هم کاری خاله های نازت بر پا کردیم و خیلی خوش گذشت ...

ببین چه کرسی باحالی زده بودیم  ولی صدای مامانی در اوردیم چون لحاف زیر تمام رخت خوابا بود و هی مامانی قر میزد که  بهم نریزید ولی در آخر خودش کمکمون کرد که لحافو که مال جهازش بود رو در بیاریم  و با این همگی مدل عکسای قدیمی انداختیم  ، بازم میگم گلم جات تو بغلم خیلی خالی بود...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یکتا
2 دی 91 9:30
عزیزم سلاممممممممممممممم یلدات مبارک چه کرسی با حالی داشتید ولی من امسال هیچی از یلدا نفهمیدم اخه درد دندون داشتمممممممممممممممممممم


ممنونم عزیزم ، الهی درد دندون خیلی بده انشالله که زود خوب شی گلم