پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 8 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

من و وروجکم

سرما خوردگی

1391/10/5 19:42
نویسنده : فعلا مامانی
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مادر خوبی عزیزکم الهی که خوب باشی مامانت این چند روز مریض بود تو رختخواب با تب و لرز شدید که با دارو خوب شدم و امروز خوب خوبم ولی کمی هنوز سرفه میکنم  واینکه همچنان منتظرتم  و اینکه  دوکیلو  لاغر شدم ، دیگه هیچی از گلوم پایین نمیره تا شما نیای پیشم، پس زود بیا که مامانت از دست نره ، دوستون دارم هم توگلم و هم بابایی نازت رو ....


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یکتا
6 دی 91 8:10
سلام عزیزم خدا بد نده چی شده سرما خوردگی خیلی بده من الان یک هفته افتادم دارو هم بی دارو.......... انشاالله بهتر باشی راستی خوبه توی این چند روز 2 کیلو کم کردی