پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 8 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

من و وروجکم

دیروز

1391/10/9 12:38
نویسنده : فعلا مامانی
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی مادر ، حال منم خوبه عزیزم ، دیروز خونه عمه ات اینا بودیم تولد دختر گلش بود بازم من کمبود شما رو دو چندان احساس کردم  پس عزیزکم کی میای پیشم ، دل مادرت طاغت نداره و پر از یاس  و ناامیدی ، زود بیا گلم پیشم انقدر زود که سال دیگه به همین روزا تو اغوشم باشی ...

الــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهی آمــــــــــــــــــــــــــــین


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ساجده
9 دی 91 12:39
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
مامان مرضیه
9 دی 91 12:53
سلام مامانی ایشالا خدا یه نی نی نازو سالم مثل همین عکسی که گذاشتی بهت میده از خدا نباید نا امید بشی اون تورو فراموش نمیکنه نوشته بودی پرولاکتینت بالاست این اصلی ترین دلیل باردار نشدنته دوسته من خیلی بچه میخواست 2سال تلاش کرد ولی آخرین دکتر دارو برای پرولاکتین 6 ماه بهش داد الان حاملست بهمن پسرش میاد پیش دکتر وزیری میره
هیراد و عمه لیلاش
9 دی 91 14:38
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان یکتا
10 دی 91 8:26
خدا را شکر که بهتر شدی عزیزم جوش نی نی هم نزن مطمن باش به همین زودی می ایه در اغوش گرم مادرش