پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 8 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

من و وروجکم

این چند روز

1391/10/20 13:15
نویسنده : فعلا مامانی
200 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام گلکم خوبی مادر الهی که خوب باشی منم  ای بدک نیستم در نبود تو هنوز بسر میبرم  ، چند روز بود که اینترنت نداشتیم و منم خود سر گرم کارای دیگه کردم مثل رفتن خونه خاله های گلت و دوختن دستگیره برای اشپز خانه  و رفتن خونه مامانی  و با بابایی بیرون رفتن و ...

خبر بد اینکه هنوز تو رژیم هستم و بعد از کم کردن دو کیلو که گفتم دیگه وزن کم نکردم خیلی از این بابت ناراحتم و لی هنوز رژیم رو رعایت میکنم ، فکر میکنم به خاطر خوردن قرص هایی که دکتر داده باشه و با اینکه متفورمین هم میخورم ولی وزن کم نکردم ، خیلی بده....

واینکه دوست دارم و از راه دور میبوسمت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)