پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 8 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

من و وروجکم

توهم

1391/10/22 23:33
نویسنده : فعلا مامانی
227 بازدید
اشتراک گذاری

 دیگه از این توهم گاه و بی گاهم خسته شدم  دوست دارم داد بزنم یا حداقل یه نفس بلند بکشم تا خالی شم ولی حتی نفس کشیدنم هم باعث ناراحتیه ...

چه دنیا بدی و مزخرف هی به خودم امید واری میدم و هی دوستای گلمم بهم امید واری میدن ولی هیچ کدومشون نمیتونم درکم کنن و یا خودشونو جای من بزارن ، اصلا هم دوست ندارم که جای من باشن ، حتی برای دشمنم هم نمیخوام، واقعا سختــــه و زجر آور از این که همه نصیحتم میکنن درد میکشم  از این که دوستای هم سن و سالم و میبینم که مادرند خوشحال میشم و درد ....

چه قدر فشار سختی خدا کمکم کن و دستم و بگیر این حرفا رو نمیتونم به هیچ کس بزنم فقط به تو میگم خدا جونم چون این تقدیر و برام نوشتی ...

هر چی جلو تر میرم انگار دور تر میشم ....


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رادین
22 دی 91 23:57
سلام عزیز دلم .خوبی؟
قربونت برم اینقدر سوزناک می نویسی که منه خواننده دارم هق هق گریه می کنم ...
چیکار داری با خودت می کنی ؟/
خودتو بسپار دست خدا عزیزم هر چی صلاح باشه همون می شه ...
مراقب خودت باش دوست خوبم


وای منو ببخـــــــــــش که ناراحتت کردم

زهرا
23 دی 91 2:04
انشاا.. زودتر بیاد تو دلت ، از خاطرات لگد زدن نی نی بگی!آخه اون لحظه رو من خیلی دوست دارم
مامان آنیسا
23 دی 91 2:22
سلام گلم نمیخوام دلداریت میدم آخه دردت نیاز به درمان داره نه دلداریه من .
یه دکتر خیلی خوب در تهران میشناسم که امکان نداره بری و دست خالی بیای دکتر کشاف(kashaf) و حتما هم باید با همسرت بری گلم.
)هر چه زودتر دست به کار شو آخه دیر بهت نوبت میده.هرکس رفته موفق شده.
به امید دیدن نینیتم عزیزم



ممنون عزیزم پی گیرش میشم