پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 8 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

من و وروجکم

دوباره بی خوابی

1391/10/23 1:14
نویسنده : فعلا مامانی
160 بازدید
اشتراک گذاری

میدونم الان اومدم یه سری حرفای ناراحت کننده زدم منو ببخش گلم چی کار کنم دست خودم نیست وقتی اونایی که مثل خودمو  میبینم که خیلی وقت تو صف انتظارن حالم هی بد تر  میشه ....

نمیدونم چه را دوباره بی خوابی زدم با اینکه امروز زود بیدار شدم ، البته بابا یی گلت هم بیدار پای تی وی  نشسته....

بذار بازم حس های مسخرمو بگم شاید کمی اروم تر شدم شاید وقتی  بیا ی اینارو پاک کنم تا نخونیش ، پس چرا دارم مینویسم نمیدونم چرا همین طوری ....

خیلی بده که ادم بدونه که نمیشه و با چشماش ببینه که هستند مثل خودش و اونا هم منتظرن و نتونه با کسی حرف بزنه چون همه رو ناراحت میکنه و حتی با نوشته هاش تو وبلاگش دوستای نازی رو نارحت میکنه ......

بابایی داره صدام میکنه باید برم ...

دوست داشتم همه حرفامو بزنم ولی باید برم شاید یه روز دیگه که حالم بد بود بیام بگم ...

اینو بدون دوست دارم بوس بوس...

واونایی که میخونن ببخشید که ناراحتتون میکنم  برام دعا کنید....


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شايان
23 دی 91 11:44
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم