پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 9 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

من و وروجکم

دوستانه

1391/11/15 20:56
نویسنده : فعلا مامانی
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ، امروز خوب و شادم چون دوباره رفتم خونه دوستان و نی نی جدید یکی از پنج خاله هات که تازه سی و دو روزش شده بودو  دیدم  یه مرد کوچیک بود خیلی ناز کوشمولو بود ومنم بازم هموایی شدم  بازم بیشتر شما رو از خدا خواستم ، یکی دیگه از خاله  ها هم که هفت ماهه باردار بود تو دلش نی نی داشت ومنم باز نی نی خواستم....

و  خبر جدید از یکی دیگه از خاله ها این که میخواد از ایران بره و انگار این اخرین باری بود که میدیدمش  و برای نبودنش در اینده در بینمون دلم گرفت و بارونی شد و بغضمو خوردم تا ناراحت نشه هممون ناراحت شدیم ولی چه میشه تصمیمشو گرفته ان شالله که سفر بی خطری داشته باشه...

خدایـــــــــــــــــــــــــــا من نی نی میخـــــــــــــوام 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)