پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 10 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

من و وروجکم

خدایا...

1391/11/16 17:57
نویسنده : فعلا مامانی
268 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام ، الان سر اذان و من امروز روزه گرفتم و با دلی اکنده از هر چیز فقط تو ورو از خدا میخوام خدایا قسمت ما هم از روزی پر کن و خونمون از زندگی و عشق پر کن و سفرمون از برکت و...

خدایا از تمام داده هایت ممنونم و دستانم به سویت روانه تا حاجت روایم کنی

خدایا به حق همین اذان همه اونایی که منتظرن ، پایان انتظارشون باشه به خواستشون برسن 

الـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهی آمــــــــــــــــــــــــــــــــین

خدایا دامن منم سبز کن 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mahshid
16 بهمن 91 19:30
دعاهات قشنگ بود عزیزم...
از ته دلم دعا کردم که دامنت ســـــــــــــــــــــــبز بشه


ممـــــــــــنونم