پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 11 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

من و وروجکم

سرما خوردگی و بی حالی

1390/8/22 19:36
نویسنده : فعلا مامانی
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم چند روز مامانیت مریض شده اصلا حالم خوب نیست،

 

هنوزم از شما خبری نیست ......

 

$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
_____,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

dp
22 آبان 90 19:49
سلام . ضمن آرزوی خوشبختی و سلامتی برای کوچولوی ماهتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، منتظر دیدار شماست .
مبین فرفری
29 آذر 90 2:19
سالم مواظب خودت باش بوس بوس به ما هم سر بزن مامان آینده