پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 10 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

من و وروجکم

دوری

1391/1/20 15:23
نویسنده : فعلا مامانی
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم

ببخشید که چند وقتی که نیومدم

همش درگیر تو بودم عزیزم ، آخه چرا مامانت و اذیت میکنی نمیای پیشم بدون که دوست دارم و هر روز نبودنت و احساس میکنم ، جات تو خونمون خیلی خالی از خدا اجازه بگیر و بیا پیشمون 

اصلا میخوای من التماسش میکنم

خدایا از همه داده هایت ممنونم و شکر گذارتم ، خداوندا  التماست میکنم ، از تمنا دارم خواهش میکنم نی نی گلی ما رو پیشمون بفرست صحیح و سالم باشه ان شالله

منو مادر کن تا لذت شیرین مادر شدن رو بچشمو همسری را پدر تا اونم لذت پدرشدن را مزه مزه کنه و همیشه خوشحال باشه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیدا
1 اردیبهشت 91 22:48
عزیزم برات آرزو می کنم امسال خدا یه نی نی ناز بهت هدیه بده.


ممنونم عزیزم
انیس کوشمولو
4 خرداد 91 17:31
خاله جان من ومامانیم از ته دل برات آرزو میکنیم به زودی تکون خوردن شیرینشو تو دلت احساس کنی...
ایشاا...


خیلی ممنون خاله جونم ، ان شالله