پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 9 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

من و وروجکم

سلام

1392/2/3 18:12
نویسنده : فعلا مامانی
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم بعد از مدت ها اومدم حوصله نوشتن  نداشتم میخواستم و حال نداشتم خیلی اتفاق های جدید دور اطرافم افتاده  مهم ترینش اینه که از شنبه این هفته دیگه سر کار نرفتم و به جمعیت زنان خانه نشین ملحق شدم  که تا الالش بد نبوده کمی ارامش گرفتم و اینکه هر ماه منتظرتم و شما هم که نمیایی هی حال و احوال مامانتو خراب تر میکنی ولی تمام سعی امو میکنم که زیاد به شما فکر نکنم تا کمی استرسم کمتر شه ولی الان وبلاگ یکی از منتظران که خوندم حالم دوباره بد شد و هوای شما به سرم زد تو رو جون هر کی که دوست داری زودتر بیا پیش مامان و بابات من میدونم که بیایی پشیمون نمیشی  چون ما خیلی دوست داریم ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)