پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 8 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

من و وروجکم

انتظاری دوباره

1392/2/22 14:31
نویسنده : فعلا مامانی
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خوبی مادر امیدوارم که خوب  باشی  جات امن باشه الهی ، عزیزم من و بابایی دوباره منتظرتیم اونم خیلی زیاد  یادت نره  ها که این دفعه بیای پیشمون  و مارو  خوشحال و خوشبخت کنی ...

 این سری دکتر جون  خیلی بهمون امیدواری داده  دعا میکنم که این دوره رو با موفقعیت بگذرونیم و شما رو تا چهل هفته اینده به اغوش بکشم  الهــــــــــــــــــــی امیـــــــــــــــــن   یا رب العالمین


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

bano
22 اردیبهشت 92 15:40

akh jon pas dari maman mishi
alan k weblogto khondam kheyli khoshal shodam chon manam hesaee k dashtio dashtam vali b manam sar bezanam manam nimche mamanam


ان شالله خدا از دهنت بشنوه عزیزم
مامانِ ی نی نی
26 اردیبهشت 92 17:24
نوشتی 40 هفته دیگه فک کردم الان باردارید
ببین هر چی استرس داری و بریز دوربهت قول میدم خیلی زود زود مامان شدی فقط به بدنت استراحت بده و شاد باش


من همش توهم میزنم اگه مامان بشم نی نی وبلاگ و میزارم رو سرم ....