پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 11 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

من و وروجکم

صارم

1392/6/2 14:11
نویسنده : فعلا مامانی
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم خوبی مادر ان شالله که خوب باشی ، نماز و روزه همه قبول باشه  ان شالله که خدا از منم  قبول کنه ...

مامان و بابات  دیگه برای اومدن شما اخرین کار و کردن که اونم رفتن به یه موسسه ناباروری بود ، که رفتیم ازمایشات انجام دادیم هم من هم بابایی گلت ، برای منو بابایی اخرین مرحله رفتن به بیمارستان برای درمان جدی بود چون میگفتیم خدا شما  رو به ما میده اونم بدون درمان  انچنانی ( منظور ای یو ای  و ای  وی اف ) بود ...

 که از بین همه موسسه های ناباروری ما ، من و بابایی بیمارستان صارم رو انتخاب کردیم که از هر لحاظ به نظرمون خوب اومد و هفته دیگه جواب ازمایشمون حاضر میشه  و باید برم پیش خانم دکتر تا نتیجه اشو بهمون بگه  ان شالله که هر چی خیر ه  همون بشه من دیگه همه چیو سپردم  دست خدا ...

 میخوامت از ته قلبم و هر روز بیشتر میخوامت ، میخواد رویا باشه  یا یه روزی واقعیت ولی هر جوری که هست دوستت دارم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهدیس و ملیسا
7 مرداد 92 18:45
سلام دوست عزیز دخمل من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشم که یاری بکنید تا رتبه بهتری بگیره لطفا کد 195 رو به شماره 20008080200 با هر چند تا خط که دم دست دارید ارسال کنید ممنون میشم اگه کمک کنید راستی با تبادل لینک موافقید؟؟
سمیه
7 مرداد 92 18:51
امیدوارم به زودی نتیجه بگیرید بدون هیچ مشکلی
یگانه جان
26 مرداد 92 17:27
عزیزم سلام دوست دارم پیش یگانه من هم بیاید اون خیلی تنها هست


حتما عزیزم