پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 11 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

من و وروجکم

شهر و دیار

1392/6/3 22:15
نویسنده : فعلا مامانی
188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم خوبی مادر نبودی رفتیم شهر و دیارمون عروسی و برگشتیم جات مثل همیشه خالی بود ، پنجشنبه رفتیم  و جمعه هم برگشتیم  خیلی خوش گذشت همه تو بغل هاشون بچه بود شاد و مسرور بودند منم دلم خواست  خیلی  هم خواست  ولی باز هم مثل همیشه فقط لبخند میزدم و با بچه هاشون بازی میکردم  ....

فقط بدون  که خیلی دوست دارم  همین

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد
2 شهریور 92 14:12
ایشالا زودتر شما هم نی نی داربشید وروزی توی همین وبلاگ خبر تولد نی نی تون را بدید .اگه خدا بخواد کاری نداره توکل برخدا


ممنونم من همیشه توکلم به خداست ولی چه کنم دلم بی طاغته....
مامان آرشيدا قند عسل
2 شهریور 92 14:25
وروجك جونم زود بيا پيش اين مامان باحالت كه خيلي دوست داره
هميشه به گشت و گذار و عروسي.


ممنون گلم ان شالله قسمت شما گشت و گذار و عروسی....