پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 11 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

من و وروجکم

چی بگم والا...

1392/6/8 21:49
نویسنده : فعلا مامانی
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجکم خوبی ننه جون دلم برای داشتنت میتپه پس کی میای پیشمون ، امروز با عمه کوچیکت حرف میزدیم که  تصمیم گرفتند که نی نی جدید بیارن تا یه دون دخترشون از تنهایی در بیاد   و دونبال دکتر اینان تا اینبار پسر دار بشن  ان شالله که  شما هم بیایید چون این طوری کمتر غصه میخورم  چون همه  اونایی که یه نی نی دارن  دیگه یواش یواش دارن به فکر دومیشون میافتند که هم خوشحال میشم (بخاطر نی نی جدیدشون )و هم ناراحت (برای دل خودم ) ....

وبیشتر هم برای همسر مهربونم که میدونم اونم خیلی غصه میخوره و به اون چیزایی که فکر شو نمیکرده  رسیده ...

خدا جونم جواب دل منو و همسر عزیزم و   بده و نزار بیشتر از این غمگین باشیم... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)