پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 12 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

من و وروجکم

دیروز ما

1392/5/19 13:18
نویسنده : فعلا مامانی
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به  همه عید همه مبارک ، خوب اینم یه عید خوب برای ما مسلمانا ان شالله که عبادتاتون قبول حق باشه ...

 دیروز که عید بود با خانواده رفتیم بهشت زهرا سر خاک اموات و صبحانه رو در کنار باباییم خوردیم و فاتحه ای فرستادیم  به روح بزرگش خیلی دلم براش تنگ شده بود ...

وبعد هم رفتیم شاه عبدالعظیم و نایب زیاره همه بودم برای همه که التماس دعا داشتن دعا کردم و از خواستم که این ماه رمضان آخری باشه که من مادر نیستم و سال دیگه مادر باشم و بچه  های صحیح و سالمی داشته باشم  ان شالله ....

و برای ناهار رفتیم پارک نزدیک حرم که اونجا هم امام زاده داشت و زیارت کردیم خیلی باصفا بود و باز هم دستای من بالا بود و امام زاده ها رو واسته قرار دادم بین خودم و خدای خودم   ....

الهی که هر چه زودتر به مراد های دلمون برسیم  آمـــــــــــــــــــــــــین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حسین
19 مرداد 92 13:40
سلام خوشحال میشم به وبلاگ های من هم یک سری بزنید http://flashcards.blogsky.com/ http://kodakshop.blogsky.com/ ممنون