پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 12 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

من و وروجکم

بی عنوان

1392/5/26 15:26
نویسنده : فعلا مامانی
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم خوبی ننه جات خوبه که دل نمیکنی بیای پیش ننه ات ،  بابا  این دل پوسید ....( این جملاتی بود که قبلا یه بار نوشتم  و بعدش پاک شد البته خیلی  چیزای دیگه هم نوشتم که الان یادم نیست که چی بودن )

 از دیرو ز بگم که با خانواده رفتیم پارک طالقانی برای ناهار که خاله بزرگت بساط ابگوشت خوری راه انداخته بود که جای همگی خالی خیلی چسبید مخصوصا به من که بعد از یه هفته رژیم کلی خوردم  البته بعدش کلی راه رفتم تا حضم شه ، خیلی خوش گذشت طبق معمول در لحاظات آخر باز من هوا شما رو کردم جای خالی تو حس کردم  جوری که کسی متوجه نشه چشمام ابری شد تا اومد بارونی بشه جلوشو گرفتم ....

میبوسمت  وروجکم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
28 مرداد 92 21:35
ساعت میکی موس ساعتی ست شاد برای اتاق بچه های عزیز. برای خرید این ساعت زیبا به لینک زیر مراجعه کنید: http://bziran.com/detail.php?id=9&vendors=21320426&AdsID=53277&theme=0