پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

من و وروجکم

یا حسین

1393/8/14 13:49
نویسنده : فعلا مامانی
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم که چند وقتی نبودم اول از همه سوگواری هاتون برای سرور شهیدان قبول باشه و بعدش دوستانی که منتظر عکسای پیشیم بودند شرمنده ، پیشی که اسمشو گذاشتیم فندق خیلی سرمون و شلوغ کرده یکسره باید بهش شیر بدیم و مواظبش باشیم کلی بهش عادت کردم  تو خونه همدم دارم تمام حس های مادرانم و نثارش میکنم  خیلی با نمک و خیلی دوست داشتنی و داستان پیدا کردنش  اینجوری شد که وقتی داشتم میرفتم کلاس خیاطی  صدای ناله شنیدم وقتی گشتم دیدم فندقی تو جوب  اب افتاده بلندش کردم و گذاشتم کناری گفتم که حتما مادرش میاد پیشش وقتی که از کلاس برگشتم هنوز اونجا بود و داشت میلرزید منم که دل نازک اوردمش خونه شستمش و شیر با سرنگ بهش دادم و الان پنج هفته است خونمون براش شیر خشک و شیشه شیر  خریدیم با خاک گربه و جای خواب گرم که تا زمستون تموم شه مهمون خونه ماست و بعد بزاریمش تو پارکی ولی من نمیتونم ازش جدا شم ودر ادامه عکساشو میذارم برید ببینید :

پسندها (1)

نظرات (1)

الی
15 آبان 93 8:46
سلام عزیزم خیلی نازه منم خیلی بچه گربه دوست دارم ولی عزیزم تو که در حال اقدامی حواست باشه گربه یه مریضی داره که باعث میشه بچه مشکل دار به دنیا بیاد تو ازمایشای قبل از بارداری من نوشته بودن برام که متاسفانه من این ویروس رو داشتم یه ازمایش مجدد ازم گرفتن و چون مقدارش تغییر نکرده بود بهم گفتن که قبلا تو بچگی گرفتمش و الان خطری نداره برای بارداری ولی خب چون شما الان بچه گربه رو داری ممکنه ویروسش وارد بدنت بشه