پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

من و وروجکم

پیشی رفت :(

1393/10/18 0:51
نویسنده : فعلا مامانی
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم ببخشید یه مدتی هست که سرم با خیاطی و پیشی ویه موضوع دیگه که بعدا براتون میگم  گرم بوده و همچنان هست البته فقط با خیاطی ، چون پیشی و بردم گذاشتم خونه مامانم که حیاط داره اونجا براش بهتر ولی من که بهش عادت کرده بودم خیلی برام سخت شده دوباره برگشتم به قبل که تو خونه تنهام وقتی پیشی بود باهاش همش حرف میدم و دعوا میکردم که گاز نگیره یه بهونه ایی داشتم که برای خودم  که همش تو خونه باهم بودیم خیلی روزای خوبی را با هم داشتیم شبا با هم میخوابیدیم صبح هم با هم بیدار میشدیم در کل فصل پاییز امسال متفاوت ترین پاییزی بود که تا به حال داشتم ...

دلم تنگ شده براش و گاه گاهی هم برای جای خالیش گریه میکنم ...  

و دیگه براتون بگم تو هفته آینده میخوام برم بیمارستان یه عملی دارم که وقتی برگشتم میام و کامل براتون توضیح میدم 

فقط ازتون میخوام که برای سلامتیم برام دعا کنید که خیلی محتاجم به دعا تون  

خیلی دعا کنید 

خیلی 

دوستدار شما مامان وروجک که در آینده به دنیا خواهد آمد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهران
18 دی 93 2:37
سلام دوست جونم امیدوارم همیشه با همه ی سرگرمی های خوب مشغول باشی اگرچه دیر به دیر بیای وآپ کنی وبت رو شما سرت گرم باشه ماهم دل خودمون کنار میاییم منتظر توضیحات اون موضوع دیگه هم هستیم به شدت، خب پیشی رو که بهش سر میزنی خونه ی مامان جون دیگه،خیلی خوبه... تا همیشه به یادتم ودعاگو... سلام عزیزم ببخش که اینقدر دیر میام ولی از این به بعد سعی میکنم زود به زود بیام و بیشتر از روزگارم بنویسم قربونت عزیزم
محمد
20 بهمن 93 11:30
سلام وبلاگت خوبه،با من تبادل لینک کن تا بازدیدت بیشتر بشه منو با عنوان بهترین وبلاگ تفریحی لینک کن برام نظر بذار همون روز لینکت کنم با همه نوع وبلاگ و سایت تبادل لینک میکنم منتظر حظور گرم شما هستم یا حق